Klantcases

We helpen consumenten op een snelle en veilige manier data verzamelen, beheren en delen

CONTACT

Voor Intersoftware hebben we de brondata functionaliteit toegevoegd aan het bestaande klantportaal van Adviesbox. De uitdaging was om tegen geringe kosten en snel de iWize componenten toe te voegen aan de bestaande Adviesbox omgeving. Dit is gelukt zonder veel beslag te leggen op de ontwikkel- en testcapaciteit van intersoftware. Adviseurs kunnen laagdrempelig aansluiten en klanten ervaren een soepele klantreis binnen het eigen klantportaal van hun adviseur.

Voor FinSave hebben we een app ontwikkeld voor iOS en Android waarmee consumenten eenvoudig gegevens kunnen verzamelen en gebruiken binnen hun eigen FinSave omgeving. FinSave biedt hier op basis van Finix services allerlei (financiële) inzichten zoals mogelijke hypotheekbesparingen. Gebruikers kunnen de data op elk moment updaten als er bijvoorbeeld iets verandert in de persoonlijke situatie. FinSave rekent vervolgens de nieuwe situatie automatisch door.

Voor Mitros hebben we de brondatafunctionaliteit toegevoegd aan hun kernsysteem Embrace. (Potentiële) huurders kunnen in een logische flow direct in het Mitros klantportaal hun brondata verzamelen en gebruiken. Met behulp van de iWize business logica kunnen huurders met hun huishouden vervolgens direct geaccepteerd of afgewezen worden voor een huurwoning. Dat kan zelfs zonder de onderliggende data te hoeven delen (zero knowledge proof).

Voor Vereniging Eigen Huis (VEH) hebben we de brondata functionaliteit toegevoegd aan hun DossierData omgeving. In het bijbehorende klantportaal kan de VEH klant direct zijn brondata verzamelen, aanvullen en delen met zijn adviseur. De verzamelde brondata kan vanuit de VEH DossierData omgeving direct worden ingelezen in Findesk.

Voor alle kanalen van Split-Online hebben we de volledige klantapplicaties gebouwd inclusief iWize functionaliteit. Klanten kunnen via elk gewenst kanaal hun persoonlijke gegevens verzamelen en delen met hun echtscheidingsadviseur of mediator. In de Split-Online applicatie geeft de adviseur aan welke gegevens uitgevraagd moeten worden bij de betreffende klant. De klant verzamelt deze vervolgens in een veilige en gepersonaliseerde omgeving. Verzamelde gegevens worden direct ingelezen in de Split-Online applicatie.

Voor Budlr hebben we de brondata functionaliteit aan de Budlr applicatie toegevoegd. In schuldentrajecten is veel data nodig die vaak lastig te verkrijgen is via de cliënt. Met de brondata functionaliteit krijgen bewindvoerders samen met cliënten snel een volledig beeld van de persoonlijke en financiële situatie. Hierdoor kunnen burgers met probleemschulden sneller geholpen worden.